RĪGAS DOMES IZGLĪTĪBAS, KULTŪRAS UN SPORTA DEPARTAMENTS

IZGLĪTĪBA

KULTŪRA

SPORTS

INTEGRĀCIJA

KATALOGS

RD IKSD Tiesiskā nodrošinājuma pārvaldes Īpašuma nomas un norēķinu nodaļas galvenais speciālists

Nosaukums Darba vieta Publicēšanas datums Termiņš
RD IKSD Tiesiskā nodrošinājuma pārvaldes Īpašuma nomas un norēķinu nodaļas galvenais speciālists Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) 01.08.2022. 15.08.2022.

Darba pienākumi

- veikt Rīgas domes Vienotās informācijas sistēmas lietojumprogrammas Līgumi datu apstrādi, kas saistīta ar Departamenta padotības iestāžu noslēgtajiem nekustamo īpašumu nomas līgumiem: veikt līgumu reģistrāciju par Iestāžu sniegtajiem maksas pakalpojumiem sistēmā Līgumi, veikt līgumu skenēšanu un līgumu teksta datu pievienošanu līgumu reģistrācijas kartītēm sistēmā Līgumi; veikt līgumu izpildes pēckontroli; sniegt konsultācijas Departamenta padotībā esošajām iestādēm par līgumu reģistrēšanas kārtību;

- izskatīt un vīzēt Departamenta padotībā esošo iestāžu sagatavoto telpu lietošanas un nomas līgumu un kustamās mantas nomas līgumu projektus un, konstatējot neatbilstību spēkā esošo normatīvo aktu prasībām, sagatavot rakstveida atzinumus un priekšlikumus jautājuma likumīgai risināšanai; t.sk. cenu atbilstības pārbaudi, telpu izmantošanas laika atbilstības pārbaudi, rekvizītus u.c.;

- nodrošināt nomas līgumu un nomai piedāvāto objektu uzskaiti, t.sk. nodrošināt kontroli par prasības izpildi, ka trīs darba dienu laikā nekustamā īpašuma nomas līgumi (tajā skaitā padotībā esošo iestāžu nomas līgumi) pēc tā noslēgšanas ir reģistrēti un pievienoti RDVIS sistēmā Līgumi 2;

- nodrošināt nekustamo īpašumu nomnieku un telpu lietotāju maksājumu parādu pārbaudi pirms nomas (lietošanas) tiesību piešķiršanas lēmuma pieņemšanas un nomas (telpu lietošanas) līguma saskaņošanas vai pagarināšanas;

- informēt par trešo personu kavētajiem maksājumiem par nekustamā īpašuma nomu vai telpu un inventāra lietošanu;

- sagatavot pretenzijas par debitoru saistību neizpildi;

- nodrošināt Departamenta padotībā esošo iestāžu nomas maksas, komunālo pakalpojumu un citu pakalpojumu, kas saistīti ar īpašuma lietošanu, rēķinu pieteikumu pārbaudi, rēķinu sagatavošanu un savlaicīgu norēķinu izpildes kontroli;

- nodrošināt nokavējuma procentu un soda naudu rēķinu pieprasījumu pārbaudi un rēķinu sagatavošanu;

-  sistēmā ACTO ERP un RDVIS Līgumi 2 veikt rēķinu izrakstīšanu par iestāžu sniegtajiem maksas pakalpojumiem, kas saistīti ar nekustamā īpašuma un kustamās mantas nomu saskaņā ar Iestāžu iesniegtajiem pieprasījumiem un virzīt tālāk izpildei.

Prasības kandidātiem

- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība;

- profesionālā darba pieredze finanšu administrēšanas vai grāmatvedības uzskaites jomā;

- zināšanas lietvedībā un dokumentu pārvaldībā, labas datorlietotāja prasmes;

- teicamas komunikācijas un sadarbības spējas, iniciatīva, spēja strādāt komandā;

- spēja veikt darbu patstāvīgi, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par sava darba rezultātu;

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes un psiholoģiskās slodzes apstākļos;

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas pārvaldīšana sarunvalodas līmenī;

- sadarbspējīgs COVID–19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts.

Piedāvājums

- stabilu un pastāvīgu darbu, interesantu un dinamisku darba vidi,

- iespēju iegūt vērtīgu darba pieredzi komandā ar profesionāliem un atsaucīgiem kolēģiem,

- iespēju pilnveidot profesionālās iemaņas,

- stabilu atalgojumu (mēnešalgu EUR 1130 pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.

Piezīmes

Motivētu pieteikuma vēstuli un CV nosūtīt elektroniski līdz 15.08.2022. ieskaitot Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Personāla vadības nodaļai uz e-pastu: iksd.personal@riga.lv.

Informācija pa tālr. 67026819, 67026814.

Informācija par atlases rezultātiem tiks sniegta tiem pretendentiem, kuri būs saņēmuši uzaicinājumu uz pirmo atlases kārtu.

Informācija par atlases rezultātiem tiks sniegta tiem pretendentiem, kuri būs saņēmuši uzaicinājumu uz pārrunām.

Informācija par personas datu apstrādi iestādē - https://iksd.riga.lv/lv/rd-iksd/kontakti/datu-apstrade


Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk – VDAR) 13. pantu, Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments informē, ka:

            1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Adrese: K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, tālrunis 67026816, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv;

            2) personas datu aizsardzības speciālists: Rīgas domes Datu aizsardzības un informācijas tehnoloģiju un drošības centrs. Adrese: Dzirciema iela 28, Rīga, LV-1007; elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv;

            3) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Saņemtie pieteikuma dokumenti pilnībā vai daļēji tiks glabāti ne ilgāk kā divus gadus, lai nodrošinātu Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta tiesiskās intereses. Gadījumā, ja Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments saņem sūdzības par konkrēto personāla atlases procesu, tad visa personāla atlases procesā apstrādātā informācija tiks saglabāta tik ilgi, cik nepieciešams konkrētajam procesam;

            4) ja ar Jums tiks noslēgts darba līgums, tad CV un tam pievienotie dokumenti, pēc nepieciešamības, var tikt pievienoti Jūsu darbinieka lietai un glabāti personas lietas glabāšanai noteikto laiku;

            5) Jums ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļūt Jūsu kā datu subjekta apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai dzēšanu, iesniedzot pamatojumu minētajam lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos lūgt Jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret apstrādi, kā arī iesniegt sūdzību par nelikumīgu Jūsu personas datu apstrādi Datu valsts inspekcijā.