Rīdzinieki uz tālruni 80005055 aicināti zvanīt tikai jautājumos par sociālā atbalsta sniegšanu

Rīgas domes Labklājības departamenta bezmaksas informatīvais tālrunis 80005055 ik dienu saņem ļoti daudzus iedzīvotāju zvanus.

Daļa no tiem nav saistīti ar jautājumiem par sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu saņemšanu un lieki noslogo operatorus, tāpēc iedzīvotāji aicināti uz šo numuru zvanīt tikai jautājumos, kas saistīti ar sociālo palīdzību.

Rīgas dome aicina iedzīvotājus neskaidrību gadījumā par pašvaldības iestāžu un uzņēmumu darbību krīzes apstākļos zvanīt uz Apmeklētāju pieņemšanas centra bezmaksas informatīvo tālruni 80000800 vai rakstīt uz e-pasta adresi: apc@riga.lv

Lai iedzīvotāji varētu ērtāk rast atbildes uz jautājumiem saistībā ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā radīto ietekmi dažādās jomās, Valsts kanceleja izveidojusi tīmekļvietni: covid19.gov.lv. Šajā vietnē apkopota informācija no atbildīgo iestāžu mājaslapām, statistikas dati, kā arī biežāk uzdotie jautājumi un atbildes uz tiem.

Lai sniegtu atbildes uz dažādiem iedzīvotāju jautājumiem saistībā ar Covid-19 un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, Valsts kanceleja sadarbībā ar uzņēmumu „Tet” ir izveidojusi vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345.

Labklājības departamenta zvanu operatori cenšas iespēju robežās laipni atbildēt uz visiem jautājumiem, arī nesaistītiem ar sociālo atbalstu, piemēram, par „Rīgas satiksmes”, Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts Sociālās apdrošināšanas aģentūras, Nodarbinātības valsts aģentūras un citu iestāžu kompetenci, taču šis bezmaksas informatīvais tālrunis 80005055 ir domāts rīdziniekiem, kuri jau saņem vai vēlas saņemt palīdzību no Rīgas Sociālā dienesta.

Departaments aicina iedzīvotājus sazināties ar katru interesējošo iestādi atsevišķi, zvanot uz tās informatīvo tālruni, lai neaizņemtu līniju tiem cilvēkiem, kuri patiešām vēlas noskaidrot informāciju par sociālo atbalstu galvaspilsētā. Savukārt tos iedzīvotājus, kuri zvana, bet nevar sazvanīt bezmaksas informatīvo tālruni ar pirmo reizi, aicinām izturēties ar sapratni un zvanīt pēc kāda laika atkārtoti.

Ja Rīgas domes Labklājības departamenta bezmaksas informatīvā tālruņa 80005055 līnija ir aizņemta, atgādinām, ka darba laikā var zvanīt arī uz Rīgas Sociālā dienesta vienoto informatīvo tālruni 67105048 vai pa tiešo sava rajona Rīgas Sociālā dienesta teritoriālajam centram un noskaidrot informāciju par sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu saņemšanu Rīgā:

Latgales rajona nodaļa – Avotu iela 31 k-2, tālr.: 67037695; Salnas iela 2, tālr.: 67037447; Aiviekstes iela 14, tālr.: 67037471; Aglonas iela 35 k-1, tālr.: 67181437;
Pārdaugavas rajona nodaļa – E. Smiļģa iela 46, tālr.: 67012271; Baldones iela 2, tālr.: 67012369; Dolomīta iela 1, tālr.: 67037559; Imantas 8. līnija 1 k-2, tālr.: 67037892;
Ziemeļu rajona nodaļa – Vidrižu iela 1 A, tālr.: 67012126; Brīvības gatve 266, tālr.: 67012157; Ieriķu iela 2B, tālr.: 67012127; Pērnavas iela 1, tālr.: 67105538; Hanzas iela 7, tālr.: 67026649.

Tāpat arī departaments aicina iedzīvotājus būt iecietīgiem, saprātīgiem un neizgāzt savas dusmas un neapmierinātību par valstī ieviestajiem dažādajiem ierobežojumiem pasākumiem uz zvanu operatoriem.

Jaunumiem un aktualitātēm var sekot līdzi Labklājības departamenta tīmekļa vietnē: www.ld.riga.lv un sociālā tīkla „Facebook” profilā: www.facebook.com/labklajibasdepartaments

Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa

Attēls: pixabay.com