Rīgas valstspilsētas pašvaldība no 1. jūlija centralizējusi saziņas sistēmu galvaspilsētā, sniedzot iespēju pa vienoto bezmaksas informatīvo tālruni 80001201 sazvanīt dažādas pašvaldības iestādes gan ikdienas jautājumos, gan ārkārtas situācijās.
Šis risinājums ir daļa no pašvaldības darbības plāna prioritārā mērķa – “Pakalpojumu pārvaldības un iekšējo procesu pilnveidošana” – īstenošanas. Jaunais zvanu centrs apvienos vairākas pašvaldības struktūrvienības, nodrošinot centralizētu iedzīvotāju apkalpošanu ērtākā un efektīvākā veidā.
Zvanu centrs nodrošinās iedzīvotāju apkalpošanu par jautājumiem, kurus līdz šim nodrošināja Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centra; Ārtelpas un mobilitātes departamenta; Labklājības departamenta; Mājokļu un vides departamenta; Pilsētas attīstības departamenta un Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centri. Nākotnē plānots pievienot arī Finanšu departamenta Pašvaldības ieņēmumu pārvaldi.
Šajā sakarā, ar 2025. gada 1. jūliju tiek reorganizēts Departamenta Klientu apkalpošanas centrs (Krišjāņa Valdemāra ielā 5).
Dokumentus, kas adresēti Departamentam, joprojām būs iespējams atstāt dokumentu kastē 2. stāvā pie durvīm.
Informācija par Rīgas apkaimju iedzīvotāju centriem un to sniegtajiem pakalpojumiem pieejama šeit: https://www.riga.lv/lv/strukturvieniba/rigas-apkaimju-iedzivotaju-centrs