Lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieejamību un nodrošinātu vienotu pieeju pakalpojumu sniegšanā, Rīgas valstspilsētas pašvaldībā plānots no 2025. gada 1. jūlija ieviest vienoto zvanu centru ar kopēju tālruņa numuru 1201. Šobrīd vienotais tālruņa numurs ir 8000 1201.
Šis risinājums ir daļa no pašvaldības darbības plāna prioritārā mērķa – “Pakalpojumu pārvaldības un iekšējo procesu pilnveidošana” – īstenošanas. Jaunais zvanu centrs apvienos vairākas pašvaldības struktūrvienības, nodrošinot centralizētu iedzīvotāju apkalpošanu ērtākā un efektīvākā veidā.
Zvanu centrs nodrošinās iedzīvotāju apkalpošanu par jautājumiem, kurus līdz šim nodrošināja Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centra; Ārtelpas un mobilitātes departamenta; Labklājības departamenta; Mājokļu un vides departamenta; Pilsētas attīstības departamenta un Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centri. Nākotnē plānots pievienot arī Finanšu departamenta Pašvaldības ieņēmumu pārvaldi.
Šajā sakarā, ar 2025. gada 1. jūliju tiek reorganizēts Departamenta Klientu apkalpošanas centrs (Krišjāņa Valdemāra ielā 5).
Dokumentus, kas adresēti Departamentam, joprojām būs iespējams atstāt dokumentu kastē 2. stāvā pie durvīm.
Informācija par Rīgas apkaimju iedzīvotāju centriem un to sniegtajiem pakalpojumiem pieejama šeit: https://www.riga.lv/lv/strukturvieniba/rigas-apkaimju-iedzivotaju-centrs