No šā gada 13. maija NVO namā tiek atsākta klātienes pakalpojumu sniegšana, ņemot vērā valstī noteiktos ierobežojumus, normatīvo aktus, rekomendācijas un ievērojot šādus nosacījumus:
Tiek noteikts maksimālais pasākumu dalībnieku skaits NVO nama telpās:
101. telpa - līdz 7 dalībniekiem;
128. telpa - līdz 12 dalībniekiem;
201. telpa - 3 stacionāro datoru darba vietas;
203. telpa - līdz 10 dalībniekiem;
204. telpa - līdz 12 dalībniekiem;
205. telpa - līdz 10 dalībniekiem;
206. telpa - līdz 7 dalībniekiem;
207. telpa - līdz 12 dalībniekiem;
209. telpa - līdz 12 dalībniekiem;
Zāle - līdz 25 dalībniekiem.
NVO pasākumu ilgums nedrīkst pārsniegt 3 stundas.
Par pasākumu atbildīgā persona nodrošina valstī noteikto fizisko distancēšanos dalībnieku starpā - 2 m starp dalībniekiem.
Noteikts starplaiks starp NVO pasākumiem vienā telpā – ne mazāk kā pusstunda.
Lai vajadzības gadījumā nodrošinātu informāciju Slimību profilakses un kontroles centram, par pasākumu atbildīgā persona pēc pasākuma beigām iesniedz dalībnieku sarakstu ar dalībnieku kontaktinformāciju NVO atbalsta sektoram. Dalībnieku saraksta paraugs pirms pasākuma jāsaņem NVO atbalsta sektorā.
Apmeklējot NVO namu, aicinām NVO pārstāvjus un NVO nama apmeklētājus būt atbildīgiem, dezinficēt rokas, pasākumu laikā vēdināt telpas un izmantot individuālos aizsarglīdzekļus.