Darba pienākumi
- Nodrošināt Projekta aktivitāšu ieviešanu un īstenošanu saskaņā ar Projekta finansēšanas un ieviešanas plānu, sadarbojoties ar Projekta vadītāju, Valsts izglītības satura centru, Izglītības un zinātnes ministriju, Departamentu, Rīgas Izglītības un informatīvi metodisko centru u.c. projekta īstenošanā iesaistītajām iestādēm;
- apzināt situāciju Rīgas valstspilsētas pašvaldības skolu (turpmāk – skolas) datoru pielietojamībā digitalizācijas procesā;
- nodrošināt digitalizācijas procesa vadību – izstrādāt un īstenot skolu digitalizācijas plānu iegādāto portatīvo datoru efektīvam izmantojumam (turpmāk – digitalizācijas process);
- analizēt sasniegtos rezultātus digitalizācijas procesa īstenošanā, izstrādāt priekšlikumus un veikt korekcijas plānā ar nepieciešamajām darbībām digitalizācijas procesa uzlabošanā, kā arī darbojošos procedūru un metožu pārskatīšanu un uzlabošanu;
- palīdzēt risināt skolu digitalizācijas procesa jautājumus, pēc projekta vadītāja un Departamenta atbildīgo darbinieku norādījumiem, sekot līdzi to izpildei un informē par to virzību;
- nodrošināt skolām un pedagogiem metodiskā atbalsta procesa vadību mērķtiecīgai portatīvo datoru lietošanai;
- apzināt metodiskā atbalsta svarīgākos jautājumus un organizēt to nodrošināšanu;
- ievērot Projekta aktivitāšu termiņus;
- saskaņā ar Projekta vadītāja norādījumiem un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt Projekta dokumentus, izmantojot lietišķās rakstības stilu un informācijas tehnoloģijas;
- nodrošināt efektīvu informācijas apmaiņu iestāžu digitalizācijas procesa koordinēšanā;
piedalīties darba grupās, komisijās vai citās aktivitātēs, koordinēt sadarbību starp institūcijām digitalizācijas procesa īstenošanas ietvaros;
- sekot līdzi aktualitātēm izglītības digitalizācijas jomā, informēt par izmaiņām projekta vadības komandu un sagatavot viedokli par tām;
- sadarboties ar Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta speciālistiem, struktūrvienībām un padotībā esošajām iestādēm, kā arī ar citām Rīgas pilsētas pašvaldības struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm un institūcijām, nevalstiskajām organizācijām, privātpersonām, lai nodrošinātu sekmīgu Projekta īstenošanu.
Prasības kandidātiem
- Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams IT jomā);
- vismaz 3 gadu pieredze izglītības darbā;
- izglītības iestāžu darba specifikas pārzināšana;
- zināšanas procesu plānošanā, ieviešanā, īstenošanā un dokumentu sagatavošanā;
- spēja orientēties IT un izglītības jomu problemātikā;
- spēja plānot un noteikt darbības prioritāte, pastāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- vadības iemaņas, labas komunikācijas, saskarsmes un organizatoriskās prasmes;
- latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī, vismaz divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī.
Piedāvājums
Digitalizācijas procesu koordinatora atalgojums EUR 1600 pirms nodokļu nomaksas.
Digitalizācijas procesu koordinatora darba līguma termiņš – līdz 31.12.2026.
Piezīmes
Motivētu pieteikuma vēstuli un CV līdz 20.01.2023. ieskaitot nosūtīt elektroniski Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Personāla vadības nodaļai uz e-pastu iksd.personal@riga.lv.
Informācija pa tālr. 67026819, 67037912.
Informācija par atlases rezultātiem tiks sniegta tiem pretendentiem, kuri būs saņēmuši uzaicinājumu uz pārrunām.
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments). Adrese Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539; elektroniskā pasta adrese riga@riga.lv.
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.
Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.