RĪGAS DOMES IZGLĪTĪBAS, KULTŪRAS UN SPORTA DEPARTAMENTS

IZGLĪTĪBA

KULTŪRA

SPORTS

INTEGRĀCIJA

KATALOGS

Direktora vietnieks administratīvi – saimnieciskajā darbā

Nosaukums Darba vieta Publicēšanas datums Termiņš
Direktora vietnieks administratīvi – saimnieciskajā darbā Orķestris “Rīga” (Rīgas pilsētas pašvaldība, nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs 90011524360) 09.10.2019. 30.10.2019.

Darba pienākumi

Direktora vietnieks administratīvi – saimnieciskajā darbā veic sekojošus darba pienākumus:

  • ir materiāli atbildīga persona, uzskaita pamatlīdzekļus un mazvērtīgo inventāru;
  • rūpējas par kārtību orķestra darba telpās, dod norādījumus apkopējai, uztur kontaktus ar ēkas apsaimniekotājiem;
  • apkopo informāciju par precēm un pakalpojumiem, sagatavo preču un pakalpojumu iepirkumu plānus;
  • plāno pašvaldības piešķirto budžeta līdzekļu efektīvu izmantošanu administratīvi – saimnieciskā darba nodrošināšanā, saskaņojot plānus ar iestādes direktoru;
  • nodrošina iestādes darbībai nepieciešamo preču iegādi un saimnieciskos pakalpojumus, sagatavo un iesniedz parakstīšanai direktoram līgumus/dokumentu projektus;
  • organizē un veic publiskos iepirkumus un piedalās iepirkuma komisiju darbā;
  • risina ar iestādes saimniecisko darbību saistītas standarta problēmas;
  • atbild par skatuves tērpu noliktavu:
  • izsniedz skatuves tērpus mūziķiem no noliktavas pirms koncertiem;
  • kārto jautājumus par orķestra skatuves tērpu atjaunošanu un sakopšanu;
  • nepieciešamības gadījumā veic sīku kostīmu remontu;
  • piedalās jaunu orķestra skatuves tērpu tapšanas organizēšanā;
  • atbild par mūziķu skatuves tērpu pienācīgu uzglabāšanu;
  • sagatavo un iesniedz atskaites pēc direktora pieprasījuma savas kompetences ietvaros;
  • ievēro un pilda darba aizsardzības un ugunsdrošības noteikumu prasības darba telpās;
  • veic citus pienākumus, kuri pēc savas būtības un rakstura ietilpst direktora vietnieka administratīvi – saimnieciskajā darbā pienākumos;
  • ievēro konfidencialitātes saistības un nepieļauj ierobežotas pieejamības informācijas nonākšanu jebkādā formā trešo personu rīcībā, kā arī dokumentu nokļūšanu pie nepiederošām personām.

Prasības kandidātiem

Direktora vietnieka administratīvi – saimnieciskajā darbā darba pienākumu veikšanai nepieciešamas sekojošas zināšanas un prasmes:

  • labas zināšanas par administratīvi – saimniecisko darbu pašvaldības/valsts iestādēs;
  • specifisko ārējo normatīvo aktu pārzināšana;
  • prasme strādāt ar datorprogrammām Word, Excel Windows vidē, biroja tehniskas pārzināšana un datortehnikas ekspluatācijas noteikumu zināšanas;
  • prasmes līgumu, aktu, tāmes, rēķinu u.c. finanšu dokumentu izstrādē;
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī;
  • spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un veikt risku analīzi;
  • psiholoģiskā noturība, prasme strādāt komandā un izkopta saskarsmes kultūra;
  • sapratne par skatuves tērpu specifiku un orķestra koncertdarbības vajadzībām, apģērbu sīka remonta prasme vai spēja ātri novērst trūkumus;
  • par priekšrocību tiks uzskatīta vismaz divu gadu pieredze atbilstoša profila darbā un/vai atbilstoša izglītība.

Piedāvājums

• interesantu un atbildīgu darbu Rīgas pašvaldības iestādē, kur ikdienā skan mūzika;
• atalgojumu 1065 EUR (pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas.

 

Piezīmes

Pretendentus/-es lūdzam CV un motivācijas vēstuli ar norādi „Pieteikums biroja administratora amatam” līdz 2019. gada 24. oktobrim sūtīt uz e-pastu: orkestris@riga.lv vai pa pastu, adresējot Rīgas pilsētas iestādei Orķestris “Rīga”, Kronvalda bulvārī 8, Rīgā, LV-1010.
Uzziņas pa tālruni: 67425218; e-pasts: orkestris@riga.lv
Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks virzīti personāla atlases otrajai kārtai.