Darba pienākumi
Direktora vietnieks administratīvi – saimnieciskajā darbā veic sekojošus darba pienākumus:
- ir materiāli atbildīga persona, uzskaita pamatlīdzekļus un mazvērtīgo inventāru;
- rūpējas par kārtību orķestra darba telpās, dod norādījumus apkopējai, uztur kontaktus ar ēkas apsaimniekotājiem;
- apkopo informāciju par precēm un pakalpojumiem, sagatavo preču un pakalpojumu iepirkumu plānus;
- plāno pašvaldības piešķirto budžeta līdzekļu efektīvu izmantošanu administratīvi – saimnieciskā darba nodrošināšanā, saskaņojot plānus ar iestādes direktoru;
- nodrošina iestādes darbībai nepieciešamo preču iegādi un saimnieciskos pakalpojumus, sagatavo un iesniedz parakstīšanai direktoram līgumus/dokumentu projektus;
- organizē un veic publiskos iepirkumus un piedalās iepirkuma komisiju darbā;
- risina ar iestādes saimniecisko darbību saistītas standarta problēmas;
- atbild par skatuves tērpu noliktavu:
- izsniedz skatuves tērpus mūziķiem no noliktavas pirms koncertiem;
- kārto jautājumus par orķestra skatuves tērpu atjaunošanu un sakopšanu;
- nepieciešamības gadījumā veic sīku kostīmu remontu;
- piedalās jaunu orķestra skatuves tērpu tapšanas organizēšanā;
- atbild par mūziķu skatuves tērpu pienācīgu uzglabāšanu;
- sagatavo un iesniedz atskaites pēc direktora pieprasījuma savas kompetences ietvaros;
- ievēro un pilda darba aizsardzības un ugunsdrošības noteikumu prasības darba telpās;
- veic citus pienākumus, kuri pēc savas būtības un rakstura ietilpst direktora vietnieka administratīvi – saimnieciskajā darbā pienākumos;
- ievēro konfidencialitātes saistības un nepieļauj ierobežotas pieejamības informācijas nonākšanu jebkādā formā trešo personu rīcībā, kā arī dokumentu nokļūšanu pie nepiederošām personām.
Prasības kandidātiem
Direktora vietnieka administratīvi – saimnieciskajā darbā darba pienākumu veikšanai nepieciešamas sekojošas zināšanas un prasmes:
- labas zināšanas par administratīvi – saimniecisko darbu pašvaldības/valsts iestādēs;
- specifisko ārējo normatīvo aktu pārzināšana;
- prasme strādāt ar datorprogrammām Word, Excel Windows vidē, biroja tehniskas pārzināšana un datortehnikas ekspluatācijas noteikumu zināšanas;
- prasmes līgumu, aktu, tāmes, rēķinu u.c. finanšu dokumentu izstrādē;
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī;
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un veikt risku analīzi;
- psiholoģiskā noturība, prasme strādāt komandā un izkopta saskarsmes kultūra;
- sapratne par skatuves tērpu specifiku un orķestra koncertdarbības vajadzībām, apģērbu sīka remonta prasme vai spēja ātri novērst trūkumus;
- par priekšrocību tiks uzskatīta vismaz divu gadu pieredze atbilstoša profila darbā un/vai atbilstoša izglītība.
Piedāvājums
• interesantu un atbildīgu darbu Rīgas pašvaldības iestādē, kur ikdienā skan mūzika;
• atalgojumu 1065 EUR (pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas.
Piezīmes
Pretendentus/-es lūdzam CV un motivācijas vēstuli ar norādi „Pieteikums biroja administratora amatam” līdz 2019. gada 24. oktobrim sūtīt uz e-pastu: orkestris@riga.lv vai pa pastu, adresējot Rīgas pilsētas iestādei Orķestris “Rīga”, Kronvalda bulvārī 8, Rīgā, LV-1010.
Uzziņas pa tālruni: 67425218; e-pasts: orkestris@riga.lv
Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks virzīti personāla atlases otrajai kārtai.